sportlife

körde de jobbigaste passet någonsin igår. jag och annie blev inbjudna att vara med när en instruktör "övade" på sitt pass inför realese. så vi körde 30 min grit. alltså 30 min maximalstyrka. såååå jobbigt fast kul!!

om du är osäker vilken gym du ska välja rekommenderar jag verkligen sportlife! jättetrevliga instruktörer som alltid säger hej och hejdå. riktigt bra pass med variation. grymma solarium osv osv. de bästa är att de händer saker ibland. tex r några veckor sen hade de en eventdag. 30 min pass hela förmiddagen, av alla pass dom har. jättebra om man vill utforska lite. förra veckan hade de shbam party. dvs ett specialpass. sportlife är så mysigt rekommenderar verkligen det!




Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback