q & a

hej johanna, jag vet att det här kanske blir jobbigt för dig att svara på eller att det är okänsligt men jag vet vad som har hänt mellan dig och måns och nu har samma sak hänt mellan mig och min kille och jag undrar bara hur tar man sig ur det??? hur kommer man över det? hur börjar man tänka på annat? skulle vara så tacksam om du hjälpte mig
 
För det första måste man bestämma sig till 100 % att man fortfarande vill vara kvar. Sen kan man hålla på att kasta skit på den andra personen hur mycket man vill, men inget blir bättre av det. Jag kom på för ca 2 månader sen att om inte jag också jobbar för förhållandet kommer det aldrig att funka. Det går inte att motarbeta varandra, jag gjorde det i början och när jag började jobba på mig själv så blev allting mycket bättre. Sånthär tar väldigt lång tid. Har inte kommit över det och kommer nog aldrig att göra. Va ledsen, grinig och arg men inte så länge. Det blir bara jobbigt för dig. Måns var helt underbar mot mig efter det och det är han fortfarande, så med hans hjälp så känns det bättre varje dag. Det finns dagar jag inte tänker på det alls, och vissa dagar är det väldigt jobbigt. Det går i perioder, och det tar lång tid. Vet faktist inte hur ja började tänka på annat... fokusera på allt positivt med förhållandet, ha något att se fram emot. Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Johanna!!!! ♥ Det betyder mycket att du faktiskt svarar och jag tycker det är starkt av dig. Jag förstår vad du menar, det blir lätt att man motarbetar varandra. Men tack i alla fall!!! Du verkar verkligen vara en bra tjej ♥♥♥

2013-04-05 @ 04:35:04

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback