now and then

 
fick mig köpt ett par svarta jeans från carlings egna märke - now and then. har haft ca 3 st dr.denim och allt jag kan säga om de är att det är sorglig, riktigt dålig kvalité. riktigt snygga och sitter bra de första 4 ggr man använder de. de tappar i färg sanslöst mycket och de går sönder i alla sömma roch kanter. världens absolut sämsta byxor. har dock provat mina systers svarta från carlings egna märke och de fastnade jag för direkt. sitter som dr.denim gör i början och efter 3 tvättar ser de som nya ut. har nu införskaffat mig ett par sådana, materiell lycka! KÖP ALDRIG DR.DENIM ♠

Kommentarer
Postat av: Elin r

Hahah håller med dig! Dock är dr denim så sköna! :(

2013-04-22 @ 17:15:57

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback