Sometimes, words are not enough

"Godnatt min kära lilla skatt nu är de dax för mig att sova<3 vet du va ja tänker på nu? hur verkligen underbar du är som tjej<3 om du hadde vart en sån tjej som är serriös hela tiden o inte kan Leka eller vara den dära spara johanna som du måst vara iblan hehe. Då hadde inte ja kunnat vara tsm med dig för de e dom stunderna våran kärlet verkligen kommer fram när vi bråttas i min sån och sånt men de vissar verkligen att vi kan.vara oss själva med varran och de byter så mycket i ett förhållande att kunna va sig själv annars går funkar inte nåt förhållande. De betyder att vi passar som man och hustru<3 du är de bästa som kumnat hända mig och är så glad att de är vi. för utan dig hadde ja inte kännit den underbara känslan när vi ligger näsa mot näsa med varan i sängen som är så underbart kunat känna din goa kramar och pussar du är den tjejen jag vill dela resten av mitt liv med<3 hoppas du sover gott nu älskling och drömmer nåt mysig om oss<3 det ska va du och jag hela våra långa liv<3
Sov bäst min skatt så hörs vi imorgon ring gära o väck mig.när du vaknar för vill höra din underbara röst <3 natti min skatt puss frpn din stora biffiga man I FUCKING LOVE YOU!!!!!! <3<3"


Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback