my love

Detta är nog ett väligt personligt ämne men det är så att jag undrar om du kan göra ett inlägg om hur det känns efter att du fick reda på att din kille hade vart otrogen. hur ni löste det, gick vidare osv. för min kille har vart det mot mig och behöver verkligen tips för ingen aning vad jag ska göra..
 
Svar: Eftersom det är väldigt personligt tänker jag inte svara på hur jag fick reda på det och hur de känndes osv men som man säkert kan tänka sig finns det inget värre. tilliten är helt borta och det är det viktigaste i ett förhållande. Men om man då väljer att förlåta som jag har gjort är ju målet att det ska bli som vanligt igen även fast det är väldigt jobbigt. men om man älskar varandra så går det, lycka till!
 
 

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback