jullov

Vad har jag gjort under mitt jullov då? Inte mycket alls faktist, tagit det lugnt och umgåtts med mina nära och kära. Det man brukar göra antar jag. Lägger upp lite bilder som sammanfattar lovet.


Mysigt hos Evelina!

Julklappar till min pojk.

Tomten kom till farmor.

Mys med kusiner och co. hos mormor i Göteborg.



Mys med pojken min Göteborg ♥

Svinbra nyår med bästa tjejerna man kan tänka sig!, blev dock inte så mycket bilder.

Började 2012 med att få detta smset från min pojkvän, kunde inte få en bättre start ♥

Gottade mig med mys framför en go film med bästa Sanna!

BÄSTA TJEJERNA SOM FINNS! ♥

Kollade när min pojk spelade hockey med min bästavän!

Haft ett grymt jullov allt som allt!

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback