sorry!

so sorry för den dåliga uppdateringen! i onsdags gick jag på lov. spenderade några timmar med min fina vän Agnes, sen gick jag och syster på bio! hobbit blev det, riktigt bra! i torsdag va jag på torp och sen sov jag hos pojken. i fredags va jag med Ida hos frisören, grymt blev det! på kvällen kom sannis till mig och vi myste med film och snacks. igår så va jag på julmarknad med familjen och sen åkte jag pulka med nathalie nathalie linda ebba och annie! riktigt roligt haha :D sen kom min pojk och vi somnade som ljus vid ett tiden. idag har jag vart på torp och köpt de sista och pyntat granen och ätit gott :) nu blir det några avsnitt av Jersey shore med min syster. imorgon är det julafton !!


Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback