mitt år!

 
myste mycket med min prinsessa.
 
åt ute väldigt mycket! här på harrys med sofia evelina och kattis.
 
 
övade inför musikal med en fin vän.
 
ute med ida och cornelia.
 
 
smed planer med nathalie.
 
 
spelade gumball med ida och ebba.
 
 
sommaren började komma och här åkte jag och cornelia båt med henke och jesper.
 
 
var i berlin med underbara 9D.
 
 
jag och ebba innan utgång.
 
 
hade en jätterolig sommarkväll på landbadet med fina vänner!
 
 
åkte limousine till balen! (ROSAAA)
 
förkrök med underbara vänner.
 
 
insåg att jag hade fått en vän för livet, så olika men ändå så lika <3
 
 
spelade volleyboll med ett gäng killar & tjejer.
 
firade davids 18-års fest.
 
 
myste hos marcus med underbara vänner.
 
 
girltalk på skeppan!
 
 
va i underbara grekland.
 
 
gjorde snygg dipdye.
 
 
en av många bad i jacuzzin.
 
 
började på agneberg och träffa min natalia!
 
 
fääääzt.
 
 
fääääzt igen.
 
 
åt världens goaste cesarsallad för 1355342 gånger med mina babes.
 
 
tog massa webb bilder med goaste elin.
 
 
fina vänner i skolan.
 
 
mys hos sanna.
 
Har varit ett hädelserikt år. Har fått så många nya underbara vänner och verkligen haft en bra sommar med mycket fest, mys och bad. har samtidigt aldrig vart så ledsen detta året men det är bara att blicka framåt och se allting från den positiva sidan. GOTT JÄVLA NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback