saker som funkar



1. ansiktstvätt
2. ansiktsvatten
3. dagkräm
4. torkar ut finnarna
5. acnegel

hade problem med min hy för ett tag sen.. fick stora finnar och då snackar vi inte små plitor utan FINNAR. usch!! ofräsht! fick panik så köpte denna serien på apoteket! först blev hyn sämre, men det blir den alltid när man provar något nytt för produkterna rensar ut bakterierna och fettet. har använt detta i 2 veckor nu och hyn är tillbaka som den en gång var! inga finnar dvs. en sak ja kan säga är att den röda lilla tuben som torkar ut finnar över natten. REN SKIT. händer inte ett piss och ja tog varje kväll i 1 vecka. hände ingenting, inte ett piss. fick panik igen och köpte acnegel på apoteket. detta är altså mot acne. jag har inte acne men det var det ända som funkade på mig! det är 5 % men det finns 10 % också som är starkare och för svår acne. tipsar verkligen om denna serien! sminket sitter även bättre och håller längre osv för hyn är rengjord o sånt! tar avrje morgon och kväll. slarvar inte med detta kan jag lova er! anisktsvattnet är det någon slags syra i så den förebygger finnar också, bra bra! krämen är UTAN olja så den tar jag över hela ansiktet även där ja har fet hud. och ansiktstvätten rengör på djupet o huden blir mjuuk! så verkligen tipsar om denna serien! ge den 2 veckor och bestäm sedan själva!

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback