.

jag trodde att mitt första seriösa förhållande skulle vara det bästa och vara nästintill perfekt. nu har jag insett att inget förhållande är perfekt hela tiden. varje förhållande har sina ups and down. dalar och berg. jag har varit tillsammans med min bästa sötaste omognaste måns nu i snart 3 månader. dom månaderna har varit dom bästa i mitt liv, och jag är glad att det kan gå en vecka utan att ja tänker på s. i mitt huvud finns måns. men vi har en dal eller en riktig down. när allt ställs på sin spets och man tvingas göra val, det är dom valen som är dom viktiga. idag var vi nära att gå skilda vägar. inget mer oss. bara jag, ensam. igen. tanken av att aldrig få kyssna honom igen gav mig tårar i ögonen och sen brast det för mig. först då insåg jag hur mycket han faktist betyder för mig. han kan få mig att skratta eller gråta, upp till honom. min blogg handlar om mitt liv, johannas liv. måns är en del av mitt liv och därför skriver jag detta just nu. tar antagligen bort det imorgon men de e skönt o bara få skriva. imorgon kommer han hit och spenderar natten här. kommer bli den bästa natten i mitt liv. och måns om du läser dethär; du är det finaste jag vet ♥

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh sitter å grinar själv! Ni är väl för underbara :)<3

2011-09-17 @ 10:03:36
URL: http://katarinahiding.blogg.se/
Postat av: cornelia

Gosegrisar, ni är väl för underbara tillsammans!

2011-09-18 @ 17:14:02
URL: http://morgontupp.blogg.se/

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback