inget ljus utan mörker

va gör jag då? chillar.

Praktiken på emaus gick fint fint! Denna vecka är jag på briggen ute på torp. Fint fint går det där med. Trevliga gubbar där haha! På bra humör så ja tänkte slänga in ett litet inlägg eftersom jag inte bloggat på cirkus en vecka. Tänkte dock langa bilder från veckan också men orkar tyvärr inte sträcka mig efter usb kabeln. Btw har hittat massa bra ny musik som jag kan slänga upp senare! Annars då? Jo tränar på sportlife för fullt, zumba och gym blir de oftast. Sen är det ju så att jag får ta hur mycket kakor och cola jag vill på briggen. Fast behöver inte tänka på det i nuläget hehe. Träffade även Moa och Sanna idag på torp, trevligt! Letar efter en röd bustier men det fanns inte på torp så blir förmodligen överby nästa helg! Ha de gött så hörs vi när vi hörs ♥

image description

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback