home is in your eyes

i fredags var det cheers med dom bästa, askul!
igår åkte jag katarina och sanna till torp och kollade på modevisningen, oj va dom va duktiga!! vi köpte mat och sen åkte vi till mig och lagade mat! vid sju tiden kom min älskling hit och vi åt en romantisk middag med levande ljus hihi(hahahhah), sen drog kristina och turken hem och då va de läggdags för mig o min snutt! noot somnade vid 3 typ.. vaknade halv 4 igen av ja inte kunde somna men lyckades ändå när jag låg i min favoritfamn ♥

nu har han åkt till hans hockeymatch och nu taggar vi ZUMBA!!!!! sportlife kl halv 5! se blir det mys med mina tjajor till 100 %! ska bli gött o träna lite eftersom ja slappat lite med det HEHE... vi hörs ikväll eller imorgon! puss ♥


Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback