"Gästbloggning" - i smyg!

Hej på er!

Cornelia som skriver.
Johanna skickade sitt lösenord till mig så jag kunde fixa hennes blogg lite. Varför inte ta o göra ett litet godnattinlägg åt henne då?

Har somsagt fixat hennes header och hennes textsnitt. Lite mer stilrent och fräscht nu, tycker jag personligen. Ska fråga henne imorgon om hon vill ha kvar den rosa/orangea färgen eller om den också ska bytas..


Ska strax ta mig en dusch och sen blir det läxor. Skriva på krönikan bland annat. Låter helt okej? Gossip Girl efter detta ofcourseeee
Vi hörs väl någon annan dag, mohaha?
PUSS / Cornelia Roooohlsson aka. morgontuppen!


Bilder från idag och igår! Kommentera om ni tycker vi är söta :$

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback