kan inte du berätta lite om dig och din pojkvän , hur ni träffades o så :)


svar
: Jo visst kan jag det. På konfirmationskvällen skulle jag till min kompis Linda och sova där, och på kvällen skulle vi vara med Marcus och Daniel. När jag kom dit så var Marcus och Måns där och det var första gången jag träffade honom. Sen började vi snacka på facebook och sms och bla bla bla det där vanliga haha! Sen insåg jag att han var biffen med stort B och då blev jag kär ♥ haha skojar bara, men han är en helt underbar kille och det bästa av allt – min.


Är det något mer så e de bara o fråga!


Kommentarer
Postat av: Annie .H

vad är det du gillar hos måns?

lägg ut bilder på han o dej!

har ni två haft sex?



jätte fin blogg!! ;d

2011-11-07 @ 15:55:26
Postat av: Annie .H

vad är det du gillar hos måns?

lägg ut bilder på han o dej!

har ni två haft sex?



jätte fin blogg!! ;d

2011-11-07 @ 15:55:26

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback