håret

vet att ja skrev att man ska skita i utväxten man de går inte för mig... de e hemskt och ja gråter avrje dag för att de e så groteskt NAAAAAAAAT men aja har bestämt mig för att jag ska göra nåt åt saken! antingen så blker jag utväxten så ja blir natuarlly blonde, eller så gör ja hårt mörkare, dvs färgar de i utväxtfärgen igen. har faktist inte nuddat håret med färg på flera månader! de e mkt mkt mkt om man e tjej! aja men det ska iallafall göras hos FRISÖREN. de e dyrt som fan men de blir så mkt bättre än om man gör de själv! TIPS! gå till nån som kan ! så har lite ångest men det kommer att färgas very soon! står inte ut längre :(


såhär vill jag ha det. innan jag förstörde det med blonderingen

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback