the hair

eftersom ja hade skit slitet o skadat hår under en lång period skippar jag plattången helt! kan inte komma på senaste gången jag plattade håret.. efterosm ja har rakt hår naturligt (very boring) så behövs ej plattången. använder endast volympuder "dust it" och ibland balsamspray i längderna. tycker de e sjukt synd att dom som har naturligt lockigt hår plattar de.. de e så fint o ja e så avensjuk :( keep it! mitt hår har faktist börjat bli tjockare och längre ! GILLAS ! :D

dust it, det absolut BÄSTA SOM FINNS! tar lite i hårbotten och gnuggar !


balsamspray.. sjukt grym. gör håret lätt att borsta och även mjukt :)

och använder jag hårspray ( gör inte det alls ofta) så e de den gtb smooth and chic(den rosa ).


sönderblekt



bättre.. e dock ljusare nu .. rågblont ! perfekt (får ingen synlig utväxt då ) ..

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback