lätt smink

när ja vill att de ska se ut som ja inte har något smink på mig
använder jag följade produkter;


börjar först med att tvätta ansiktet med en scrub som jag vi sar senare,
sen tar jag på denna krämen med tunt lager och låter torka !


sedan kletar ja på lite concelar under ögonen, denna e sjukt krämig, awsome!

sedan för att fixera basen så tar aj lite bronzingpuder under ögonen samt
lite över hela ansiktet för o bli liiite brunare.


sen tar jag ett lite rött rouge på äpplena på kinden , ser mkt fräsht ut !

sen böjer jag ögonfransarna, skippar mascaran :D ögonfransfärgen har gått ur
för lääänge sen , men har rätt så okej färg naturligt. men de e så sjukt fult när fransarna
är helt börja i 90 grader. att man bara böjr dom en gång. BAJSFULT! man ska böja dom 3
gånger för att få den där solfjäderseffekten ! LOVE IT

de här är alltså "lätt" smink :) det tyngre kommer ut tonight !
drar till torp nu btw !

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback