im happy

halåå !
har inte gjort mycket idag.. va i sklan o o sen lidde med min bebus sannis !
fick en gittarr förut också :D gillas :D kan spela början av the rose och sjunga till..
låter faktist bra hehe.. satt med pappsen förut o sjöng ett tag , han spelade o ja sjöng !
gryyyymt nu har ja min egen gitarrisst ! mm K , nu har ja haft ont i magen hela dagen
idag , hela kvällen men nu börjar de o gå över.. har lixom provat allt som finns.. receptbelagda
värktablette lixom.. allt som funkar e IPREN<333 seriöst . ska gå o sova lite nu och taggar inför imorgon
då ja ska va BITCH ! nejmen ska fixa mig för vi ska filma en filmgrej i skolan så ja fixar sminket hår hemma hihii:P ska även ha på mig korta shorts för första gånegb på typ .. 1 år :) det blir toppen ! palla skriva mer nu för vet hur tråkigt de e o läsa bara massa text hehe.. älskar dock ljudet när man skriver(tönt) . haregatt haj !


Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback