18.39

har precis tagit en goood powernap .. mums! har även käkat god food. bajsbra, ska ta i ricinolja i håret nu och sedan lägga mig i badet. fick även en fråga för ett jävla tag sen om den här ricinen fungerade, och ja ja tycker faktist det, klippte ju as mitt pyttelite men jag såg de, och nu är det tillbaka där typ haha. men japp tipsar även om att ta den lite i längderna för då blir håret suupersoft! fick en till fråga om hur jag sminkar mig och vad jag använder för hrprodukter... de kommer upp ett inlägg om det snart! fick också en fråga om vem simon är, han e simon ? haha men han e 94a och bor i uddevalla. ska gå o bada nu och sen läga lidde biologi. ska försöka få upp några inlägg ikväll också ! goodie goodie ♥


sötnos!

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback