Ni frågar - jag svarar

Marcus Eliasson om har precis varit ute och sprungit , proppa...:

varför ens ut o springa om du stoppar i dig skit mat efterråt? löpningen gör ju lixom ingen verkan då....

Svar: Jag tränar inte för att gå ner i vikt. Jag tränar för att det känns bra + att man tydligen ska motionera minst 30 minuter om dagen o det gör inte jag. Så en springtur någon gång är ju inte fel, MOAHAH


Anonym om har precis varit ute och sprungit , proppa...:

hur ofta är du ute och springer? :) svara som inlägg

 Svar: Hm… egentligen ska jag springa med Katarina varje torsdag och söndag. Ibland får jag förhinder o sitter hemma o äter godis istället. Nä jag bara skoja, men ibland orkar vi inte ba ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Så söt header!!!!!!!<3

2011-06-09 @ 17:36:52
URL: http://evelinairene.blogg.se/

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback