min tråkiga dag

har vart hemma hela dagen, vid 4 så kom sofia så fixade vi oss för ja kände att jag mådde mycket bättre. va helt klar och skulle precis ta på mig hjälmen och åka ner t värsterksolan med min pärla som går som smör! men nä då komer päronen och säger att ja aboslut inte får åka. hatar dom. sen satt ja hemma lite, klinkade på gurran men sen blev ja så rastlös så ja visste inte vart jag skulle ta vägen. tvingde ner familjen till cofee roomer och där satt vi och fikade lite med grillade smörgåsar. sen va ja på bättre humör! drog sedan vidare och köpte godis på hemmakväll för 101 kr hehe. så det ska kvällen bestå av! vi höres senare puddingar! puss


sexig glugg !

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback