då va det dags igen!

då va de dags att uppdatera bloggen! de va skolavslutning, drog t thai med massa och käkade. MYS! sen va ja hos måns och sen sov jag lite. sen drog jag och massa ut till greohed där jeppe va. softade där men mådde inte så bra så jag och ida drog hem. när vi va i stan fick vi syn på daniel norberg från idol! oh fy va han luktade gotT! mums! sen idag så har jag jobbat, gick och la mig halv 3 så jävlaar va trött ja va. de blev ju inte bättre av att de va två jävla surkärringar som klagade på mig hela tiden. vart e kaffet! vart e kopparna? de fanns inte så mkt mat idag, fy vilken färsämring. ja tänkte på de förut... men servitriserna får ta ALL skit från kunderna. jag kan ju fan inte hjälpa att de tar 3 min att steka nudlar. mm blev lidde sur på jobbet b4 hehe. men sen kom jag hem och somnade som en stock i några timmar. lekte en stund med ida sen drog ja hem. satt på balkngen med familjen och pratade. mys! btw mamma pch pappa firar 22 år tillsammans idag! grattis päron! ska slagga snart för ska jobba imorgon med. sen blir de andra bullar! vi höres <3


får ta en beauty night snart <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det i den rosa burken?:)

2011-06-17 @ 00:02:19

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback