vs 2010



har precis kollat på hela victoria secret show nu. sjuuuuuuuukt snygga modeller! Deras hår och smink e så sjukt fint! Precis som änglar som de kallar sig. Men insåg en grej. Asså aa visst de har sjukt heta kroppar. Men ser fan ut som vandrande pinnar. Ser ju revebnen på dom? de tycker inte jag är snyggt iallafall. Sen visst dom e skitsnygga och tror inte någon tjej hade haft något emot och få den kroppen. Men tänk fan vad sjukt idealet är. Skitsmal, dubbel d i bh storlek, sjukt snyggt ansikte och grymt fint hårsvall. Sen är dom ju inte snåla med bronzern heller. tycker fan dom kan ha med nån som e liiite kurvig iallafall. själv tycker jag de e snyggt om man kan fylla ut jeansen. dsv lite roooompaa och lår. hörde fan att de va nån modell som hade sparkats för att hon hade gått upp i vikt.. då tänker ja ba men vafaan? iallafall så tycker jag kim kardashian är sexigare;

tror de flesta boys håller med mig ;)

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback