vilken jävla natt

yes sir, kollade på film tills klockan två på natten då, somnade och vaknade vid tre för att ja hade så sjukt ont i magen.låg fan o vände mig i en timme..Sen vid fyra gick ja upp o gjorde mat. Åt det och la mig igen. men nää icke sa nicke ja hade så ont asså... Vis femtiden ungefär gick ja upp igen för i leta efter en ipren.. men nä de hjälpte inte. vid sextiden va ja fortfarande vaken och kollade då på nyheterna på tv4 haha. låg till halv 7 och då äntligen somnade jag.. måste la äna va magkatarr eller nåt? ont som fan gör de iaf!
aja, blev väckt vid 11 tiden , åt frukost och fixade oss.. nu ska ida iväg o göra naglar snart, jag joinar! :D
min fina ida <3

Kommentarer
Postat av: ida bajs

din <3

2011-01-07 @ 18:28:28
URL: http://heeelrandom.blogg.se/

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback