runtien !

tänkte lägga upp ett fett inlägg med hudvård nu! :D
sånt jag tycker e kul o läsa dvs ;) vill man inte läsa så
e de bara o hoppa över :)


rengöring

detta tar altså bort ALLT smink, hur bra som helst! har haft denna skitlänge , de e helt klart min favorit! den torkar helle rinte ut och gör huden sådär stram. jättebra! den kostar la 30 spänn på ica , jättebra! min favoriiiiiiiiit <3


daglig hudvård

dom här två då, dom fungerar !!!! har inte en ända pormask, inte finnar heller.. men dom e asgrymma faktist! använder oftast varje morgon , och varje kväll. de e flera som har sagt att dom inte funkar, men dom funkar verkloigen på min hud. den blir silkysmooth! LOVE IT! dom kostar la 40/50 kr styck. jättebraaa!! den första är ju en scrub, den har typ såhär peeling korn, de blir jättelent och den luktar typ svagt vanilj, och den andra är ett ansiktsvatten för att förhindra pormaskar, gryyyyyym e den!


peeling scrub

kan verkligen inte förklara med ord hur len man blir. len som en babystjärt! de e sant faktist.. den rengör på djupet också! det gillas! men den är ganska så mild också. jättebra eftersom att jag har känslig hy. diggar stakt denna pellingen! den luktar också lite svagt vanilj. kostar la en 50 lapp den med ;)


vårdande

den här nattkrämen svär jag på mitt liv på! den e jättedryg, har haft den i cirka ett halvår nu snart tror jag. den e inte slut o de finns rätt så mycket kvar! den luktar fräsht, och så gör den huden suuperlen och den återfuktar grymt! tänker aaaaaaaaaaaldrig sluta köpa den ! så jävla grym e den. sen så tar ja alltid lite vaselin längst ut på ögonfransarna, har gjort de i cirka 3 månader. läste de nån stans att de ska va bra för fransarna. som blir typ hårdare av vaselinet. och sen tar jag försvarets hudsalva på läpparna och sen är jag fit for bed! hihi men älskar verkligen krämen och rekomenderar den verkligen! den kostar nog 60 spänn på ica och vaselin kan man la köpa lite överllt, men de finns på aopteket iaf ;)



utan smink....
hoppas att inlägget va roligt o läsa! säg ba till om ja ska lägga upp mer sånthär ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när använder man peeling scrub??? :)

2011-01-16 @ 14:50:37

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback