q and a

Ska inte du göra det då??????

När ska du färga ditt hår brunt?? du skulle passa i de!

Så det blir brunt ändåå? Nääääääääär? :D <3

Ska du färga ? :D <3


har då fått ovanstående frågor på om jag ska bli brunett eller inte..;

När jag var hos frisören sist gång sa hon att om blekningen hade suttit i i 5 - 10 minuter till, så hade mitt hår gått av, GÅTT AV. Så det är otroligt slitet. Så jag ska inte bleka det mer. Utan får gå med utväxt tills mitt hår har återhämtat sig. Frisören sa även att jag ska ta hand om det, impackningar och mycket balsam osv... Så även om brun färg inte sliter så mycket, så skulle det bli risigt och skabbigt som jag färgade det brunt. Så det är det första skälet till varför jag inte gör det brunt. Sen så vet man aldrig om man passar i mörkt. Ja har rätt mörka ögonbryn så det hade nog funkat. Men jag vågar inte ändå haha.. Sen får man ju utväxt på det.. jobbigt. Sen så tröttnar jag väl på det och vill ah tillbaka det blonda. Och då jävlar ska det blekas. och då har jag nog inte något hår alls kvar på huvudet. Iallafall tills mitt hår är friskt och starkt så förblir jag blonin. Kanske när håret är i såpass bra kvalitet så blir de brunt. E såå sugen men aja..
blondes have more fun? ;)


Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback