todaj

godmorgon snyggingar!

har skrivit på den där jävla engelska all day.. västa jag gjort i hela mitt liv. har sjukt mycket annat att göra också. livet är allt jobbigt ibland. har faktist städat hela mitt rum idag också, eller jag och mamma rättare sagt hehe. hjälpte nyss min skånska granne med en grej han har försökt med i en vecka. stooolt - nä. men sen ska jag iaf ta o göra so.. om droger. inte ens börjat men de fixar jag. drar mig till kyrkan sedan också. har kommit på att jag faktist tycker om att gå till kyrkan. allt i livet är ju stressigt och när man kommer till kyrkan håller alla käften. skönt! förutom prästen då. men man kan ba sitta där o chilla, lyssna på musik och smsa. gaatt! hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Du borde skrivit att alla håller käften förutom du och prästen ;)

2011-02-13 @ 16:28:15

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback