svar

Johanna, jag äsljka dig så otroligt mycket. Om du lämnar mig, då byter jag klass, då byter jag skola, då e mitt liv bajs. Lova mig att du aldrig lämnar mig, för de skulle vara alldeles för jobbigt att förlora dig, skulle ej klara det! Hoppas du förstår att de är du och jag och jag lämnar dig ALDRIG, inte ens för en bajskorv. Så mycket betyder du♥ Lova mig? '
Jag lovar dig.
Jag älskar dig

Om du lämnar mig vet ja inte vad jag skulle göra, gå under antagligen. Lovar att jag aldrig lämnar dig! Har hittat min självfrände. Min tvilling. Its you and me to death. Då får stå ut med mig tills vi sitter på ålderdomshemmet okej?

jag älskar dig mest

Kommentarer
Postat av: ida syster

lämnar dig sldrig! Ser fram emot ålderdomshemmet! Älskar dig mest< 3

2011-02-12 @ 06:56:03
URL: http://heeelrandom.blogg.se/

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback