ny ruitin!


1. börjar med foundation för o jämna ut hudtonen och täcka rodnader runt näsan och kinderna eftersom ja har känslig hy blir jag illröd av t.ex kyla och värme.
2. sprider ut den med foundationborsten
3.applicerar concelaern uner ögonen för att se piggare ut samt minska ringar! LOVE CONCEALER!
4.tar lite brunpuder för att fixera basen och göra mig ytterst lite brunare. och jaa jag vet det är "fjortispudret" I DONT CARE, så länge man vet hur man gör med den, dvs sprida ut den och inte överdosera så är det lugnt?!
5. böjer fransarna. normalt slutar jag här eftersom fransarna är svarta och rätt så långa naturligt.
6. ytterst få gånger tar ja maskara. använder denna från maybelline för den är min "sämsta" maskara. den ger mindre volym och mer längd.

oavsett hur mycket smink jag har blir ja stämplad som fjortis. har ja inget smink uppsatt hår och mjukiskläder är jag fjortis. så aa det finns ingeting jag kan göra åt saken, kalla mig fjortis I DONT CARE ;)


Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback