go helg

i fredags blev det zumba party med sofia! sjukt kul :D och efter blev det julbak, lussekatter och lussebullar osv med sofia och kristina. först käkade vi tacos dock. drog mig hemåt och somnade direkt vid 12 tiden. i lördags spenderade jag min dag på torp med felix för lite julshopping. fick med mig en kräm och nytt värmeskydd hem bara. efter det for jag till älskling och spenderade natten där ♥♥. vaknade vid halv 12 nån gång och käkade frukost osv, och idag har jag bara varit hos farmor och nu väntar chips och julmust på mig i vardagsrummet! puss ♥









Kommentarer
Postat av: fannynilsson '

- junkyard.se hittar du dom på! :)

2011-12-18 @ 22:26:20
URL: http://fannypetrine.blogg.se/

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback