pimple

nu ska ja visa hur ja gör när ja får en finsk kompis! dom som inte är intresserade behöver inte läsa, så lätt va? men iallafall:

KLÄMM DEN

alla ba neeej kläm den inte du får ärr osv men ja säger KLÄM DEN. hur snyggt e de o gå runt med en mogen fet finne med gult i? inte så va? neeeeej, men kläm den och låt den va lixom, inte så svårt va? :D


RENGÖRING

jätteviktigt att få bort allt smink och allt smuts! denna har ja använt hur länge som helst, sjukt bra tar bort allt plus att man får fin hy av den. rekommenderar!



TA BORT SKITEN

ja, asså en finne går bort av sig själv men de kan ju ta ett tag så ja använder den första produkten på bilden, den är en scrubb som ja tar över finnen och scrubbar bara lite, tar bort döda hudceller! den andra är för mild acne, jag har inte acne alls men jag tar en tops och tar lite acnelösning på och duttar på finnen. svider lite men de e de värt!


ÅTERFUKTA

mm jaaa de e jättevitkigt att även återfukta finnen! för om man torkar ut den, producerar huden SJÄLV oljor som gör huden fet = finnar. så återfuktaaaaa!!!



SMINK

nu kan man ju välja om man vill täcka över den eller inte :))) men ja gör iallafall såhär: ja vill inte gå runt o va helt knallröd på hakan så jag täcker över finnen så gott jag kan. använder dessa produkter ovan! sen när ja e hemma och degar bara så tvättar ja bort de och låter min finske kompis va!

om de e nån som undrar något så e de bara o kommentera :)


Kommentarer
Postat av: sändruuuw

skriv vart produkterna kommer ifrån! de e alltid bra :D

2011-08-06 @ 21:18:17
URL: http://maaahalkita.blogg.se/

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback