im back!

va har ja gjort de senaste dagarna då?

i tisdags va ja och stekte med kattis och sofia och sen åkte vi till sunningen och mötte upp min bf och hans två kompisar. sen åkte vi t han och badade i jacuzzi. mysigt men varmt! sen dan efter så va la familia nånstans och badade och sen kom min bf hit så kolalde vi nån random film eller nåt. MYS! igår spenaderade jag min dag med min soulmate idaaaa bajs! va hos måns lite också.

iallafall, idag ska ja bajsa med ida! får se va vi busongar hittade på. va ju BRUTALT igår hahahhaha. höres sen puss!


Kommentarer
Postat av: Soulmate

Hahahahaha de va extremt brutalt!!!!

2011-08-05 @ 12:46:06
URL: http://heeelrandom.blogg.se/

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback