the bitch is back

såå nu e jag tillbaka från min lilla paus :D
ska vi se om ja kommer ihåg va ja gjort dom senaste dagarna!

söndags: va med sannis hela dagen och softade :D sen drog linda till mig
och vi skulle gentligen åkt och grillat med några men så blev de ej. alla drog hem till
linda där de va mys :D vi kolla på resident evil fyfan haha, de va iaf
nelly, ragnar, fredde,daniel, dao larsen jag och linda! soft! drog hem runt tolv och
somnade som en stock:D

lördags: då va de påskafton va? a de va de. ja va iallafall hos mina kusiner.. kul :)
nämen de va soft och jättegod maat:D

fredags: då va de lindas b-day :D så cornelia kom till mig på dan så drog vi till torp
och sen direkt hem osv och sen hade vi lite kul kul hemma hos mig hahah och sen
lite mer... ska ej ta upp de här hehe :) sen drog vi till linda och firade henne med sofia
kattis sanna och liselott :D jättetrevligt!

torsdags: KOMMER INTE IHÅG
ONSDAGS:KOMMER INTE IHÅG

lite bilder från helgen;











go helg :D miss my soulsister ♥

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback