oh, the sun is rising

Dålig uppdatering jag vet..
men de e sjukt tråkigt o blogga:O
har bloggtorkaå de får blir ett inlägg
om hår som ja ääälskar!

innan jag blekte skiten ur mitt "naturligt" blonda hår
va de mjukt, fint och hade bra kvalitet. Ja blekte de,
det blev pissgult i hårbotten.

Efter en helblekning, några tvättar silvershampoo,
hårblås, plattång såg mitt hår tillslut ut som ett
risbo. seriöst. efte rja hade duschat. inte mjukt
nån stans. inte bra tänkte jag då... Så ja tog fram mina
älskade hårkrämer! Har tre olika som ja andvänder
varenda dag nu efter ja hade slitit de.

En är "intense repair" Reparerar på djupet och tar
bort det frissiga! Den innehåller proteiner och naturliga
oljor.

Den andra är en vanlig leave in
kräm som gör håret mjukt.

Och den tredje är
g2b "smoothing lotion". Gör håret mjukt och
ofrissigt. Den är även sjukt bra när man plattar
och fönar håret. Osså luktar den gott!
extra pluspoäng hehe....



Intense repair



---------------------------------------------------------------->
den gröna


grymme fan!
g2b smoothing lotion

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback