otroligt fint

I helgen kommer jag inte få vakna upp med dig, jag kommer inte längre
vila där på ditt bröst och känna ditt hjärta dunka. Som dunkar för dig.
jag kommer inte känna dina läppar pressas mot mina, inte känna dina
händer över min kropp. Din värme som sprider sig och får mig att känna
mig lycklig, trygg. Du kommer inte längre be mig stänga av väckarklockan
för att du vill ligga några minuer till med mig, bara för att det är mysigt. Du
kommer inte att be mig sätta på duschen längre och tända ljus.
Jag kommer inte få se vattendropparna rinna över fina vackra kropp.
Inte få känna doften av tvålen som sprider sig som skum runt om oss. Inte
få sitta där vid köksbordet och äta frukost med dig längre, inte läsa tidningen
tillsammans med mig, inte få dela på sista sylten.

- Egoboost, Isabella Löwengrip.


Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback