naaaajs

de har inet gått för mig o komma in på blogg.se faktist....

men iaf här e lite av helgen;

fredag: Ja o ida drog t stan o träffa jesperboii lite.
sen missa vi min buss så vi tog 3an o drog hem till
niklas, som ja ine hade träffat på typ 5 år (ja e seriös).
Där va även hans polare fredrik och daniel. Så jävla roligt
va de. aldrig skrattat så mycekt i hela mitt liv!
Sen drog vi till rockcafet i bävekyrka. Så jäääävla roligt
o de bandet va så jäääävla grymt! haha mycekt skrik skratt
tårar och blod hihi! sen drog ja o correboii hem t mig o så sov
hon hos mig. vi kollade in världens moganaste film och somna i soffan
efter en kvart. MYSIGT

lördag: Kollade cornelias match med jesper. drog till henne o
där fick hon nån weird muskel grej. så hon fick åka till ortorpeden
o shit. ja o jepser drog t mig o vi va här typ nåra timmar o ba chilla.
Sen drog vi o köpte godis o sen åt vi med min "Underbara" familj.
Jävlar va ja va trött o ja skratta åt roysans torra skämt. Jepser fick ett
nytt namn. BOSSE HAHAHAHAHAHAHHA. aja de va så jävla trevligt;)

idag: ska troligen vara med kära correboii o dra t staden?
o sen ambårg kanske:)

PUSS PÅ DENNA HELGEN ♥


Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback