igåår

Idas hår blev asagrymt igår! verkligen jättefint! Utväxten blev mer diskret och det va såå mycket snyggare än att bleka utväxten.. för de ser ju inte så naturlig ut när det växer ut igen.. Vi slingade med folie också, så jävla segt o tråkigt. men det blir bättre.. inte randigt som det kan bli med hätta!
bild när folien va i ;


och mitt hår blev kalasbra ( färgen) förutom att det är lite gult. Men slänger man i lite silvershampoo i de så fixar det sig nog! Igår så faila vi totalt.. Vi blanda färgen direkt och den fick inet stå i mer än 3 minuter. så vi han ju inet dra upp håret i hättan.. det tar ju typ 30 min.. så vi färgade hela underhåret. drog på mig en mössa och sen gick vi ut i ovädret till bussen för att köpa en till färg.. vi kom til skogsklyckan men nepp! den färgen hade dom inte haha.. så vi köpte en annan färg.. en bmildare blekning. men det ble vu bra tillslut! har ingen utväxt och mitt underhår är inet gult.. bara typ llljjuuuuuuuusst gult. men med silvershampoo går det bort ska ni se..
har inga bilder på mitt hår...
men det kommer !

puss♥

Kommentarer

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback