frääääädaa!

♥klockan är för tillfället 23:22 och ja e svintrött. ida åkte nyss hem för cirkus 10 minuter sen. Vi såg på sandor slash ida och hade det jättemysigt! Vi va en sväng på stan och bara gick omkrig, satte oss på espresso house och tog en kaka och bara satt där och snacka. sen va de tänkt att vi skulle hälsa på lilla henke, men ne haha vi fick inte leka men han...;) så vi drog till my place, ja fixade mackor o så aa ;) riktigt mysigt iaf!

imårån ska vi till gymnasiemässan och kolla in stylistlinjen som är vääligt aktuell för min del? vet inte riktigt vad jag ska gå för något program men jag vill iallfall gå något som är roligt och ja älskar ju beauty, dsv smink och hår så varför inte ? ;)


hår och smink är fixat utav lilla mig♥

Kommentarer
Postat av: berit

kaaariiin <3 <3 <3

2011-01-02 @ 12:55:44

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback