sanna gästbloggar!

Hej alla johannas 192812917 läsare :D
just nu har hon sminkat mig i cirkus one hour.. och nu håller hon på och fixar mitt hår om jag känner rätt!
snart i vårat händelserika liv ska vi dra oss mot mig.. jag ska hem och johanna ska till........... HMMM KAN DET VARA EN NY MR.X ????????????????????????????? det tvivlar ja stakt som krydda på!!! eller aa.. hon kanske har något pågående i sitt huvud .. eller aaaaa huvud och huvud! haha mm japp,

godnatt nu går vi och bajsar


johanna igår på mcdonalds :)

jag hatar alla läsare som läser min blogg dra åt helvete !!!!! /johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sööt =)

2010-12-05 @ 00:11:31
URL: http://evelinairene.blogg.se/

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback