i morgonstund

har lite bloggtorka så tänkte tipsa om hawaiian tropic!
jättebra produkter för när man vistas i solen, under och efter;)
dom grejerna jag har då;


kokkosolja. SÅN JÄVLA KÄRLEK TILL DENNA! :D
den är otroligt dryg o man behöver bara yttepyttelite!
tar det över heela kroppen. Får en skitfin lyster och man ser
brunare ut med denna på.


här ligger jag och steker i sverige, ute på en ö. med kokkosolja!
ser ni vilken fin lyster huden har?! :D


plus att solen bränner mer om oljan är på.
därför är en inte så hälsosam hehe.. men vem bryr sig.. osså luktar den så
jääävla gott.. kokkos då försås! jäääättegott! gör dom en parfym av denna
så SKA jag ha den! :D

btw.. tog lite vid bikiniljen i grekland.. låg i 10 min och :


WHOPS! hihi. tog asså lite vid bikinilinjen och låg i greklands solen ;)




kokkossmör!
åå luktar jäääääääääättegott(dsv kokks) :D åå fan vad ja e galen
i kokkos! tkr de luktar fräscht och sommar ;) rätt dryg, och återfuktar grymt!
får en fin gland av denna med ;)

PUUSSSS ♥

Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Hej där! Sara var mitt namn, och ja jag vet vad du tänker (..ännu en spamkommentar...) men nej! Fortsätt att läsa. Som sagt, mitt namn är Sara och på min blogg (beatlestokig.blogg.se) har jag en julkalender mellan 1dec-24dec! Kika den om du vill! Det blir foton, teckningar, dikter, roliga historier och andra suprises! Så vad tycks, vill du se den? Om du ser denna kommentar som ''jobbig'' eller ''spam'' så ber jag hemskt mycket om ursäkt! ♥

2010-12-01 @ 07:51:24
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: Cricka

Tack för tipset :D fett brun blev du! :O hur mår du?

2010-12-01 @ 09:19:11
URL: http://cbergstroem.blogg.se/

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback