första inlägget dåva

halå där kött o blåbär

Otroligt va en enda person kan göra hela ens dag! <3

Nä nu kom jag just på hur otroligt tråkigt det är med en blogg.
men ja får väl skriva lite på denna för"alla mina bloggläsare" haha.

Idag vet man inte vad man gör, ikea kanske. fast jo de vill jag. vill
köpa saker o äta deras goda köttbullar. hmmm ja så får det bli.

Måste också säga till alla mina bloggläsare att ja har blivit beroende av
spotify. så sjukt jävla grymt. ja har världens bästa spellista oxå.
de kanske e därför ja har döpt den till bääääst elr nåt sånt.

Tagga inför liseberg på tisdag med min idaaaaaaaaaaa.
hehe och shopping på hög nivå. ja tkr vi ska va där heeela dan.
för gbg e ju så sjukt nice!

otroligt tråkigt inlägg men ehhehehehehheh ja . de e så de e!


bilden e tagen igår för er som undrar.


Kommentarer
Postat av: ida bästavän

HAHAHAHAHHAH

de va askul igår !<3

2010-08-15 @ 18:38:45
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAH

de va askul igår !<3

2010-08-15 @ 18:39:47
Postat av: Amanda - Annasdotter

skulle du kunna hjälpa mig och säga vilken header jag ska ha? dom finns på min blogg :)

2010-08-15 @ 19:21:16
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: Kitty [Modebloggerska slash konståkerska]

Fin blogg! Kolla gärna in min och bedöm inlägg, design och annat man bör tänka på som bloggare ;)

2010-08-15 @ 19:30:16
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Design av: m a x i m i l i a
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback